#választási kampány




Tóth Gabi: Je suis vidéki
 

Tóth Gabi: Je suis vidéki

Most jött el a pillanat, hogy tiszta vizet öntsön a pohárba. A Facebookon a kormánypárti szerepvállalásáról azt írta: „megvenniük” sem kellett, hiszen mindig is ez volt az én hitem szerinti, valódi közösségem.”

hvg.hu hvg.hu


10 mondat, amely miatt emlékezetes marad a választási kampány
 

10 mondat, amely miatt emlékezetes marad a választási kampány

A választási mottóktól a legocsmányabb sárdobálásig – a 2022-es kampányban minden benne volt, amit a kommunikációs spektrumon be lehet járni. Összeszedtük, mi volt az a tíz mondat, amelyet ha pár év múlva meghallunk, akkor arra gondolunk: de jó, hogy már túl vagyunk az egészen!

Nagy Iván László Nagy Iván László

Gattyán közel egymilliárdot költött listaáron két hónap alatt, őt csak a kormány és a CÖF körözte le
 

Gattyán közel egymilliárdot költött listaáron két hónap alatt, őt csak a kormány és a CÖF körözte le

Lehet valódi üzenet nélkül is elképesztő összegeket költeni kampányra. Ezt mutatja Gattyán György szervezete, amely 888 millió forintot adott ki hagyományos médiafelületen megjelenő reklámokra a Kantar Media számítása szerint, és további 70 milliót égetett el Facebookon. Összesítettük a januári és februári költéseket.